czwartek, 14 listopada 2013

Prolog

Dla tej, która potrafi ze mną wytrzymać
Dla tej, z którą mam zawsze najgłupsze pomysły
Dla tej, z którą robię nie dozwolone rzeczy
Dla tej, która zawsze była, jest i wiem że zawsze będzie
Dla tej którą kocham tak mocno
Dla tej, z którą pierwszy raz zostałam spisana przez policję, chociaż wciąż nie mam pojęcia za co
Dla tej, która kazał mi do siebie dzwonić przez godzinę, bo chciała posłuchać swojego dzwonka
Dla tej przez którą zawsze albo zasypiam albo spóźniam się na treningi
Dla Ciebie Blanka.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bo kochałaś chłopca z ławki polskiego. 
Bo kochałaś kolegę w sportowej bluzce.
Bo miałaś marzenia.
Bo nie sądziłaś że go tam spotkasz.

Bo kochałeś dziewczynkę z ławki polskiego. 
Bo kochałeś koleżankę w jasnej sukience.
Bo miałeś marzenia.
Bo nie sądziłeś że to może być ona. 

**
Bo miłość, aby była prawdziwa musi kosztować, musi boleć, musi ogołacać nas z samych siebie. 

----------------------------------------------------------------------------------
 Rozdziały będą dodawane w poniedziałki i piątki. Zachęcam do komentowania. 

P.S   To moje ostatnie opowiadanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz