poniedziałek, 15 lipca 2013

..


Prawdopodobnie po zakończeniu 
TEGO, ale może wcześniej. 

Uprzedzam pytania: Tak jestem wierząca. Jestem praktykującą i kochającą Boga chrześcijanką. 

P.S 
Nie zlinczujcie mnie za kolejne opowiadanie ze Zbyszkiem. 
Nie zlinczujcie mnie za postulantkę*. 


Postulat - pierwszy okres życia we wspólnocie zakonnej, poprzedzający nowicjat. Postulat może trwać od kilku tygodni do 2 lat. Służy postulantom do poznania zakonu i wciągnięcia się do życia zakonnego. W związku z tym, że postulant lub postulantka nie składają żadnych przyrzeczeń, mogą w każdej chwili przerwać postulat i opuścić wspólnotę bez żadnych konsekwencji. Bezpośrednio po postulacie rozpoczyna się nowicjat.

3 komentarze:

  1. Będę tu na pewno. Już mi się podobają bohaterowie. :)I ja na pewno cię nie zlinczuję, ale jestem ciekawa co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już to kocham! :3
    Klaudia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę Ciebie zlinczować. Trafiam przypadkiem i zakochuję się w koncepcji. Zakochuję się w tym co tutaj dajesz i zakochuję się w Zbyszku, bo jakoś nie wydaję mi się, aby miałbyć grzecznym chłopcem.
    Pierwsza osoba jaką tutaj spotkałam i napisała: "Tak jestem wierząca. Jestem praktykującą i kochającą Boga chrześcijanką." i podoba mi się ta szczerość. Matko, tutaj jeszcz nic nie ma, a ja już nie mogę się doczekać. Leci do obserwowanych! Zdecydowanie!

    P.S. Zapraszam do mnie:
    http://perswazja-m.blogspot.com/ i chociaż są tylko bohaterowie, to może zostaniesz, a wchodząc na konto możesz też inne zobaczyć.
    Pozdrawiam! Inka =)

    OdpowiedzUsuń